Lucky....

........to imię mojego czworonożnego, kudłatego najlepszego przyjaciela rasy Chow-Chow. Luckyego niestety nie ma już ze mną, 6 lat temu przegrał walkę z chorobą. Mimo iż upłynęło już tyle czasu dalej bardzo za nim tęsknię. Bardzo go kochałam, był lekiem na wszystkie moje bolączki, pojawił się w moim życiu jako 6-cio tygodniowy szczeniak i towarzyszył mi wiernie prawie przez 10 lat. Był wspaniałym, radosnym psiakiem z charakterkiem :)

Niestety niewiele mam jego wywołanych zdjęć ale za to mam klisze :) Więc na bank powstanie jeszcze kilka LO z Luckym w roli głównej :)


Zdjęcie z tego LO robiłam mu na balkonie, było to jedno z jego ulubionych miejsc w domu, całymi dniami mógł na nim przesiadywać i obserwować co się dzieje na podwórku.

Tak się w ogóle zastanawiam. Czy można jakoś zdjęcia z kliszy wywołać/zgrać tak żeby można je było mieć w komputerze w formie cyfrowej?

Użyte materiały ze sklepu:
klej Hobby
Trymer do papieru Lateck

Nożyczki precyzyjne
Czarny tusz to stempli Royal & Langnickel

Taśma papierowa Marianne Design  Music PT-2302

Taśma papierowa Marianne Design  Paris PT-2301
Guziczki Papermania CAPSULE Chelsea Green

Guziczki Papermania CAPSULE Lemon Sorbet

Guziczki Papermania CAPSULE Boysenberry

Pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

Można zgrać, podejdź tam, gdzie wywołują i Ci to wykonają
nuka pisze…
LO super! Lucky był rewelacyjny! i te oczyska :)
a zdjęcia z kliszy bez problemu można zeskanować. Nawet w domu, pod warunkiem posiadania skanera z przystawką do skanowania filmów 35 mm
Aga Michniewicz pisze…
Dzięki dziewczyny za info odnośnie klisz :)

Nuka dziękuję za miłe słowa odnośnie LO i Luckyego :*

Popularne posty