Wielkanocne pudełko

Witajcie!

Dzisiaj chciałbym zainspirować Was moim drugim boxikiem. Święta Wielkanocne tuz tuż, więc tematyka pudełka jak najbardziej świąteczna :). Pudełko postanowiłem utrzymać w wiosennych kolorach - zielonym i żółtym.

Do wykonania pudełka użyłem jako bazy twardego papieru wizytowego, okleiłem go papierem GOscrap. Na to, na kostkach 3D przykleiłem białe elementy z wykrojnika z życzeniami. Życzenia uwypukliłem embossingiem, pozostawiając miejsce na podpis osoby wręczającej boxa. W centralnej części pudełka umieściłem koszyczek, wykonany własnoręcznie z grubego sznurka lnianego, w którym umieściłem jajka. Koszyczek ozdobiłem papierową serwetką wykonaną z pomocą wykrojnika, gałązkami z dziurkaczy, gotowymi kwiatkami i wstążką. Pudełko przewiązałem wstążką i dodałem taga (GOscrap).


Mam nadzieję, że zainpiruje Was do wykonania takiego oto exploding boxa, będącego ciekawą alternatywa dla kartki okolicznościowej.

Użyte materiały i narzędzia ze sklepu:

Pozdrawiam,
Mysiek


Komentarze

joolaa pisze…
pudełeczko prześliczne, a koszyczek extraklasa!!!
iluszka pisze…
Fantastyczna praca, a koszyczek genialny!!!
paauliska pisze…
:) a ja właśnie myślałam nad explodingboxem wielkanocnym :) zainspirowaliście mnie na ten koszyczek w środku :) ekstra
Agnieszka pisze…
Super box i bardzo ładnie wykonany koszyk w środku ;)
coco.nut pisze…
rewelacyjne pudełko!!! świetny pomysł z tym koszykiem i w ogóle sam koszyk świetny!!!

Popularne posty