Pamiątka z okazji Rocznicy Komunii Świętej

Witajcie! Dzisiaj znowu będzie komunijna inspiracja :)

Jakiś czas temu poczyniłam karteczkę którą zamówiła u mnie koleżanka. Jest to pamiątka na Rocznicę Pierwszej Komunii Świętej. Miała być dla chłopca i z miejscem na kaskę.


Użyte materiały ze sklepu:
kółek 3D
klej hobby
taśmy klejącej dwustronnej
nożyczek precyzyjnych
półperełek białe miks 4-10mm
baza kartki Anita's DL biała
płytek do wycinania Sizzix standard
trymera do papieru Letack T100
wykrojnika Nellies Choice Straight Round - koła
wykrojnika Marianne Design gałązka LR0151

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

Bardzo ładny papier, ślicznie razem połączone..Moją uwagę przykuła hostia...śliczna i niezwykle delikatna.Pozdrawiam:))))
iluszka pisze…
Śliczna, a wnętrze mnie zachwyciło :)
arelierbymary pisze…
śliczna :) taka delikatna
Olka pisze…
Świetna karteczka. Pierwszy raz spotkałam się z kartką na rocznicę ;)

Popularne posty