Modelinowa inspiracja od Gosi

Witajcie kochani! Dzisiaj mam dla Was ostatnią inspoirację od naszej lipcowej Gościnnej Projektantki Gosi Łuc.

Pozdrawiam
Wikucha

* * * * * * * * * * 

Witam! Dzisiaj mój ostatni gościnny projekt na tym blogu. Korzystając z okazji zrobiłam kilka inspiracji, dla odmiany wykorzystując modelinę. A zaczęło się od listków z pięknej modeliny z efektem metalicznym. Wykorzystałam Cernit Glamour w kolorze miedzianym i złotym antycznym, pokryte Vernisem błyszczącym Darwi.

 

Listki wykorzystałam również przy jabłuszkach w dwóch wersjach kolorystycznych. Jabłuszka pokryte Vernisem satynowym.




I kolejna praca z listkami, którą publikowałam już u siebie na blogu, ale chętnie pokażę tez tutaj, może kogoś zainspiruje, wisienki są smakowitym tematem na kolczyki.



Komentarze

Popularne posty