Z okazji narodzin dziecka

Hey kochani! Chciałam Wam dzisiaj pokazać swoje pierwsze dzieciowe kartki, takie z okazji narodzin. Wiem, w ich formie nie ma nic odkrywczego ale jednak bardzo mi się podobają więc je Wam pokażę :)







i przy okazji moje digi stempelki których użyłam przy tych kartkach :)









Częstujcie się i pamiętajcie o banerku ;)


a do zrobienia kartek użyłam:
klej hobby
kółka 3D 2mm. 
prostokąty 3D 2mm.
taśma klejąca w rolce STICK IT!
taśma klejąca dwustronna
baza kwadratowa Anita's biała
półperełki białe mix 4-10mm.
dziurkacz 1,5cm. kokardka
zestaw papierów 30x30 Jutrzenka
zestaw papierów 30x30 Kapuśniaczek pastele
wykrojnik Nellies Choice kółka
wykrojnik Marianne Design wózek LR0218

pozdrawiam
Wikucha

Komentarze

bardzo ładne- proste i delikatne :)
dekobzdety pisze…
Piękne, estetyczne karteczki. Przydałyby mi się takie wózeczki :)

Popularne posty