Dziękujemy

Kochani, dziś żegnamy się z dwiema przezdolnymi osobami z naszego DT: Krystynas i Dorotką.

* * * * * *
 
No cóż … pożegnania nadszedł czas … 

Ze swojej strony chciałabym serdecznie podziękować za możliwości współpracy ze sklep-ewa.pl – była ona dla mnie pod każdym względem przyjemna. 

Ewie i Andrzejowi dziękuję za zaufanie i szansę bycia częścią tego zespołu. 

A Wam dziewczyny dziękuję za miłe chwile i wspólnie inspiracje - to było naprawdę wyjątkowe dla mnie miejsce. Dziękuję za wspólnie spędzony czas. 

Pozdrawiam również ciepło wszystkich czytelników bloga. A za wszystkie pozostawione komentarze, ciepłe słowa i Waszą obecność bardzo dziękuję. 

Krystynas

 

*

Przyszedł czas, żeby pożegnać się z blogiem Sklep-Ewa. Chciałam serdecznie podziękować Ewie za to, że dała mi szansę projektować dla swojego sklepu oraz dziewczynom z DT, które wspólnie tworzyły świetną, inspirującą ekipę. Ale przede wszystkim chciałam podziękować Wam, czytelnikom bloga, za wszystkie miłe słowa, które były dla mnie ogromnym wsparciem! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się w internetowym scrapowym światku! 

Dorotka
 

* * * * * *
 
Dziewczyny dziękujemy że z nami byłyście, za te wszystkie cudowne i inspirujące prace. Dziękujemy! Mamy nadzieję że jeszcze nie raz wpadniecie w odwiedziny na blog sklepu-ewa.pl. Życzymy Wam również sukcesów w świecie scrapowym i prywatnym i spełnienia najskrytszych marzeń :)

Pozdrawiamy
Zespół sklep-ewa.pl


Komentarze

anulabloguje pisze…
Dziękuje za Wasze dzieła i inspiracje.
Pozdrawiam :o)

Popularne posty