Puchaty Notes

Witajcie. Dziś przygotowałam projekt, na który miałam pomysł ale nie do końca wiedziałam jak go wykonać. Postanowiłam spróbować i gotowy notes rozebrałam na "części pierwsze". Okładkę wzbogaciłam o gąbkę i następnie obłożyłam materiałem (jak w przypadku albumu, który kiedyś pokazywałam na blogu). Z racji tego, że to notes i jego przeznaczenie jest zupełnie inne jak albumu - jest dość płasko. Brak zbędnych ozdób ułatwi użytkowanie. Całość miała być delikatna, romantyczna , lekko shabby ...

Nie przejmujcie się jeśli coś Wam nie wyjdzie - robiąc coś pierwszy raz nie zawsze jest idealnie. Ja np. docięłam sobie zbyt duży arkusz papieru i zorientowałam się po jego przyklejeniu ... szybciutko odkleiłam kawałek, nadmiar obcięłam nożyczkami (wiec prosto nie było) - poszarpałam brzegi i przecież tak miało być :D Mowa tutaj o arkuszu w środku notesu-użyłam go do przyklejenia wkładu notesu.
Mam nadzieję, że zainspiruje Was do działania. Powodzenia :)
Paulina

Ps. Materiały :
* Papier UHK Gallery - kolekcja MADEMOISELLE
* Ćwieki dekoracyjne dpCraft
* Tusz akrylowy SPLASH!
* klej do papieru i tkanin


Komentarze

beta_a pisze…
przepiękny!!!! ♥

Popularne posty