Stara miłość nie rdzewieje

Witajcie!
Walentynki już za nami, jednak dzisiejsza inspiracja będzie dalej w temacie miłości. Przygotowałam mały blejtram w klimacie retro. Przy okazji zaprzyjaźniłam się z najnowszą maską TricksArtu, która wyglądała dość niepozornie na zdjęciu i wahałam się czy ją kupić. Po wypróbowaniu jej okazało się, że wzór wychodzi fantastyczny i jestem z niej bardzo zachwycona. Więc jeśli jesteście maniakami masek tak jak ja, to polecam Wam te z TricksArtu bo są wykonane z grubego, trwałego tworzywa, wzory są unikatowe, a cena przy tym jest niewysoka. 
Ale wróćmy do mojego blejtramu. Wzór z pasty strukturalnej potraktowałam płynnym tuszem Distress (reinker - Vintage Photo) i spryskiwałam wodą, dzięki czemu uzyskałam takie różnobarwne zacieki. Wszystkie elementy wytuszowałam tym samym kolorem Distressa.






Wykorzystałam:
Papier Loft Christmas
Papiery Toppers
Maska TricksArt
Metalowe kwiaty
Metalowe kwiaty
Splash! Black

Pozdrawiam Was gorąco!


Komentarze

Anonimowy pisze…
Super praca, bardzo klimatyczna.

Popularne posty