Srebrne Gody z mediami Cadence

Witajcie, 
dzisiaj będzie kolejny test. Chcę Wam pokazać jak sprawuje się srebrna farba Cadence na papierze. I powiem wam, że rewelacyjnie. Trzyma się świetnie na każdym rodzaju papieru. Wykonałam dzisiaj kartkę w formacie DL z okazji Srebrnych Godów. Miejscowo na papierze przez maskę nałożyłam wzorek wykorzystując do tego srebrną farbę. Następnie miejsca zbyt mocno pokryte srebrem przetarłam lekko gessem. Utworzył się bardzo fajny mediowy efekt.
Aby podkreślić całość postanowiłam papierowe różyczki, również lekko podotykać miejscowo farbą, aby nadać im eleganckiego srebrnego efektu. Całość delikatnie błyszczy się i mieni, widać jakby małe skrzące drobinki. 
Farba bardzo szybko wysycha, więc należy od razu po użyciu umyć maski, gąbki i ręce. Testowałam pomalowany papier i zwijałam w rulon, farba trzyma się super i poddaje się ładnie zwijaniu, nie pęka i nie kruszy się. Bardzo polecam tę farbę u mnie jest moim numerem jeden.












Pozdrawiam

http://fumi-designs.blogspot.com/


Użyłam:

Komentarze

Arleta pisze…
wspaniała

Popularne posty