Kolorowania tuszami ciąg dalszy

Cześć :)

Jakoś polubiłam kolorowanie tuszami i będę nadal Was męczyć :)
Tusze Memento są nieco trudniejsze w użyciu przy kolorowaniu niż Distressy, bo trudniej się je rozmywa. Można sobie z tym poradzić odbijając poduszkę z tuszem na bloczku szklanym i z niego dopiero zbieramy małe ilości tuszu pędzelkiem wodnym i nakładamy na papier.


Tym razem poszłam w fiolety od UHK Gallery.
Napis od Rosy Owl, stemple i wykrojniki od Heartfelt Creations.


Zarówno kwiaty, jak i listki pokolorowane są paroma różnymi odcieniami tuszy.
Kwiatki barwione są Lulu Lavender, Sweet Plum i Cantaloupe.
Liście: Olive Grove, Bamboo Leaves, Pistachio. Kontury stempli odbiłam za pomocą Tuxedo Black.


Udało mi się Was namówić do wypróbowania tuszu?

W swojej pracy użyłam:

 Pozdrawiam serdecznie


Komentarze

Izzie pisze…
Inspirujący kolor :-) Super kartka :-)
zmorka pisze…
Pięknie Paniom dziękuję :D

Popularne posty